Ocena prawidłowości odstrzału rogaczy
Ocena prawidłowości odstrzału rogaczy odbędzie się:
Obwód 205:
- w dniu 10 listopada 2012 roku (sobota) w godzinach 11:00 - 14:00 - Siedziba Zarządu Okręgowego PZŁ w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wierzejska 100.
Obwód 386:
- w dniu 15 listopada 2012 roku (sobota) w godzinach 12:00 – 15:30 - Siedziba Zarządu Okręgowego PZŁ w Siedlcach ul. 3-go Maja 18.
POLOWANIE HUBERTOWSKIE
Szanowni Koledzy,
W związku z niedogodnym dla większości terminem, tegoroczne hubertowiny naszego Koła zostają przesunięte na 10 listopada. Zbiórka o godz 9:00 w Gajówce Brzuza. Jednocześnie Zarząd odwołuje zaplanowane na 11 listopada polowanie w Mińsku.
sekretarz
Hubertus Spalski oraz Hubertus Węgrowski 2012
25-09-2012
W imieniu organizatorów zapraszamy członków Koła do uczestnictwa w dorocznych hubertowinach organizowanych w Spale i Węgrowie. Obie te imprezy organizowane są niestety w tym samym terminie - 20 i 21 października br. Jako współorganizatorzy Hubertusa Spalskiego mamy niewielką ilość miejsc zarezerwowaną dla naszych członków. Prosimy o zgłaszanie się chętnych do kol. Prezesa. Termin zgłoszeń do 30.09.2012
Zgodnie z komunikatem ZO PZŁ w Siedlcach, dotyczącym Hubertusa Węgrowskiego, uczestnictwo w polowaniu hubertowskim 20.10. 2012r. należy deklarować bezpośredniu w siedzibie ZO w Siedlcach w dn 1-12 października. Opłata za uczestnictwo w polowaniu i biesiadzie wynosi 100zł.
Nowe składki członkowskie PZŁ
16-09-2012
Niestety, z przykrością informuję o nowych składkach, które będą obowiązywać od przyszłego roku:
normalna - 315,00 zł
ulgowa - 174,00 zł
Składka ulgowa przysługuje:
a. uczącej się młodzieży w systemie stacjonarnym za okazaniem ważnej legitymacji uczniowskiej lub studenckiej, jednak tylko tym osobom, które nie ukończyły 25 lat do dnia 31 grudnia 2012 roku.
b. myśliwym, którzy ukończyli 70 lat do dnia 31 grudnia 2012 roku.
Sekretarz
Prace gospodarcze
27-08-2012
Zarząd Koła uprzejmie informuje o zaplanowanym na 22 września dniu gospodarczym. Wszystkich kolegów oraz chętnych do pracy stażystów prosimy o kontakt z podłowczymi w celu przydzielenia zadań.
Darz bór
Sekretarz
Podsumowanie współpracy KŁ Diana ze SP w Brudzewicach
nadesłał A. Szewczyk
W dniu 29 czerwca br (piątek) odbyło się podsumowanie rocznej współpracy naszego Koła ze szkołą podstawową w Brudzewicach. Nagrodzono uczniów, którzy najbardziej aktywnie uczestniczyli w spotkaniach od września zeszłego roku. W podsumowaniu uwzględniono punktację następujących zadań: udział w akcji „Sprzątanie świata 2011” - likwidacja dzikich wysypisk leśnych, dokarmianie zwierząt w okresie zimowym, Quiz wiedzy o ptakach, zbiórka żołędzi , konkurs plastyczny dla najmłodszych – „Rysunek ptaka, który najczęściej odwiedza moją ptasią stołówkę”, test wiedzy o zwierzętach leśnych dla klas I-III, test wiedzy dla klas IV-VI pod hasłem „ Jeleń czy sarna”, konkurs plastyczny „ Las to życie – chrońmy je”, wykonanie budki lęgowej dla ptaków oraz sadzenie drzew owocowych na poletku łowieckim. Nagrody ufundowało nasze koło oraz następujące osoby: Jerzy Gawur, Antoni Wrzosek, Adam i Tomasz Szewczyk oraz Marcin Rafalski. Nagrody wręczali Łowczy Marcin Grabowski, Antoni Wrzosek, Tomasz Szewczyk oraz dyrektor szkoły Elżbieta Grzegorska. Poniżej lista osób nagrodzonych.
Klasa I
I miejsce Bogusz Antoni
II miejsce Korycka Patrycja
III miejsce Kaczmarek Marcelina
Klasa II
I miejsce Nowak Weronika
II miejsce Pająk Julia
III miejsce Grabska Aleksandra i Jakubczyk Jakub
Klasa III
I miejsce Białek Julia
II miejsce Krakowiak Jan
III miejsce Florczyk Alicja i Zawada Agnieszka
Klasa IV
I miejsce Matuszczak Michał
II miejsce Krakowiak Robert
III miejsce Korycka Paulina
Klasa V
I miejsce Błotnicka Karolina
II miejsce Urbańczyk Weronika
III miejsce Zawada Wiktoria
Klasa VI
I miejsce Matuszczak Urszula
II miejsce Trojanek Agata
III miejsce Żak Patrycja
Wyniki konkursu plastycznego „ Las to życie-chrońmy je”
grupa młodsza:
I miejsce Bogusz Antoni klasa I
II miejsce Żak Martyna klasa III
III miejsce Kalużna Natalia klasa III
grupa starsza :
I miejsce Matuszczak Urszula klasa VI
II miejsce Żak Patrycja Klasa VI
III miejsce Krakowiak Robert klasa IV
Prace wyróżnione:
Zawada Wiktoria
Pisarska Agata
Zawada Agnieszka
Sadowski Mateusz
Błotnicka Monika
Korycka Patrycja
Urbańczyk Karol
Zarębska Aleksandra
Apel do członków
Szanowni Koledzy,
W najbliższy piątek (29 czerwca) odbędzie się uroczyste zakończenie współpracy, w roku szkolnym 2011/2012, naszego koła ze Szkołą Podstawową w Brudzewicach. Przypominam, że od września zeszłego roku, co miesiąc, spotykaliśmy się z uczniami omawiając różne tematy z zakresu ochrony przyrody. Szczegółowe informacje z przeprowadzonych prac znajdują się na stronie www.facebook.com/kldianawarszawa.
Zwracam się z uprzejmą prośbą do członków Koła Diana o ufundowanie nagród dla uczniów w Konkursie Plastycznym Las to życie - chrońmy je. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny.
Z pozdrowieniami, Adam Szewczyk.
Posiedzenie zarządu
16-06-2012
Wielce Szanowni Koledzy,
Po przerwie spowodowanej koniecznością przebudowy naszego portalu, witam ponownie na stronie Koła. Oprawa graficzna nie zmieniła się istotnie natomiast na "zapleczu" zaszły bardzo ważne zmiany, zwłaszcza jeżeli chodzi o bezpieczeństwo. W imieniu całego zarządu zachęcam do przesyłania zdjęć i publikacji do wykorzystania w celu prezentacji dokonań KŁ Diana.
W dniu 26 maja 2012r odbyło się posiedzenie zarządu, któremu przewodniczył nowy prezes – Paweł Nasiadka. Dyskutowano o wnioskach Walnego Zgromadzenia do realizacji przez zarząd w nowym roku gospodarczym.
Ustalono m.in. wysokość ryczałtu na paliwo dla kolegów wyceniających szkody i zadecydowano o zakupie wagi elektronicznej do obwodu 205. Łowczy zapoznał Zarząd z propozycją utworzenia grup roboczych do wykonania uchwalonych na Walnym Zgromadzeniu przeorywań na polach i wierceń na nęciskach w obwodzie 205. Przedstawił szczegółowy przydział kolegów do grup oraz harmonogram prac. Zarząd przyjął te propozycje. Podobne grupy wyznaczone będą w obwodzie 386.
Posiedzenie odbyło się w spokojnej i rzeczowej atmosferze co dobrze rokuje na przyszłość.
Następne posiedzenie zarządu odbędzie 25 czerwca 2012r
sekretarz